RMA
Ondervindt u storingen aan uw Evolis cardprinter en wilt u deze voor onderzoek, reparatie of onderhoud naar Card Vision opsturen? Dan dient uw printer aangemeld te worden via het onderstaande RMA formulier. Probleemanalyse brengt de volgende kosten met zich mee:
PROBLEEM ANALYSE
technisch onderzoek-
Uw printer naar ons retour
-
Uitpakken en controleren op schade
-
Aansluiten en testen
-
Probleem onderzoeken
-
Rapportage van onderzoek, conclusie & vervolg advies
ONDERHOUD / REINIGING
indien nodig na probleemanalyse-
Intensieve reiniging transportrollen
-
Advanced cleaning sessie uitvoeren
-
Controle firmware en indien nodig update
-
Serie testkaarten printen ter controle
Conclusie na het onderzoek
Wij rapporteren én adviseren of er nader onderhoud of een reparatie van de printer nodig is. U ontvangt een vrijblijvende kostenopgave en wij vervolgen pas als u akkoord bent.
Behandeling en doorlooptijd
Doorgaans ontvangt u binnen 3-4 werkdagen onze rapportage met advies. Hierna kan onderhoud of reparatie worden uitgevoerd en de printer weer naar u worden teruggestuurd.
Leenprinter
Wij bieden geen leenprinter aan. Wel is het mogelijk om een printer bij Card Vision te huren.
RMA formulier
Vul onderstaand het RMA formulier in zodat wij weten dat uw printer bij ons wordt aangeleverd.
RMA formulier
Zonder het ingevulde formulier kunnen wij de printer niet in behandeling nemen.
Na het invullen van het RMA formulier ontvangt u instructies voor het verzenden en verpakken van de kaartprinter.